zaterdag 13 januari 2018

Liv 5 jaar!


Hieperdepiep hoera! Onze Liv is vandaag 5 jaar!
5 jaar alweer.. echt hoor.. heel cliché..maar wat vliegt te tijd!
Ik heb gewoon al 2 basisschoolkinderen *schrikt* haha



Omdat er een verhuizing op de agenda stond,
ben ik in september al begonnen met de traktaties.
Liv was heel duidelijk; ik wil smarties trakteren.


Ik had zoo geen zin om die doosjes te beplakken,
dus ik heb kleine tasjes gehaakt (idee van amiemamie).



Het was eigenlijk zo gepiept,
heerlijk patroontje voor tijdens het netflixen!


En voor haar feest maakte ik de volgende uitnodigingen,
 heerlijk om weer met verf bezig te zijn, moet ik toch vaker doen..


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw dochter. Kleine kinderen worden zo snel groot. Leuk idee om de traktatie in kleine tasjes te verpakken. Ze zien er mooi uit. Net als de uitnodigingen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)