zaterdag 25 november 2017

Sinterklaas 2017


En dan is het alweer tijd voor Sinterklaas..

wat is het jaar toch weer hard gegaan..



Ik had half september ineens een leuk idee..



ik dook de schuur in, zag alles wat ik nodig had en begin met tekenen.
Daarna kwam het paaien van mn man, om die plannen in werking te zetten ;)



Ik wilde een paar grachtenpandjes van steigerhout maken. En dat klinkt simpeler dan het is.. ik wilde namelijk ook nog raampjes erin. En daar was manlief toch iets minder blij mee, haha.



Maar het is gelukt,en ik ben er zoo blij mee!!




Huishoudelijke mededeling: Ik las even een blogstop in.
Wij gaan verhuizen, dus de tijd ontbreekt om te haken en te bloggen.
De eerste blogs staan weer ingepland vanaf half januari!

Dus iedereen en fijne
 SINTERKERSTENNIEUW!!!
Tot 2018!

1 opmerking:

  1. Een heel goed idee!! En goed gelukt! Manlief heeft dat goed gedaan en jij ook!!
    Veel succes met verhuizen en hopelijk toch nog wat tijd om goed te vieren, groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)