zaterdag 20 januari 2018

Granny square tas

Voor een echte granny square fan als ik,
kan hij niet ontbreken; de granny square tas!


Ik vond bij de kringloop ronde tasbeugels van bamboe,
maar uiteindelijk hebben die nog 2 jaar in de kast gelegen.

 

Toen ik zag dat Jeanet van Blij dat ik Brei, ook eindelijk haar granny square tas had afgemaakt,
besloot ik dat het echt niet moeilijk kon zijn, en ben begonnen.

 

 

En inderdaad; het is zo gedaan, in een paar avonden was hij af!

 

Ben er zo blij mee! Heerlijk al die kleurtjes!




En; hij draagt ook heel fijn!
Er kan lekker veel in!



Zakkenrollerproof,haha



2 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Ik ben dol op die kleurtjes! Heb hier van een oude handtas ook de hengsels nog, misschien maak ik dit ook nog wel. (Alleen heb ik geen naaimachine voor de voering, maar daar vind ik nog wel iets op.)
    Heel goede oplossing trouwens, met die knoop, tegen zakkenrollers ;-)
    Echt knap gedaan, ik ben fan van je tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Prrrrachtige tas..ben ook begonnen...Maar hoe krijg je die rand nou dan?????? Groetjes,Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)