zaterdag 9 april 2016

Piep piep, muis!


Ik wilde Muis Pien van Stip&Haak al een poosje maken..
maar ik liep vast op de kleurkeuzes..


Ik loop daar best vaak op vast.. ik moet echt een kleurcombinatie afkijken, anders kan ik ze niet verzinnen.. ik snap echt niet waar dat vandaan komt.
Het lijkt me geweldig om een mooie felgekleurde granny deken te maken..
maar ik kan niet kiezen uit de kleuren.. en dan loop ik vast.
Veelprojecten duren daarom wat langer.. omdat ik last heb van kleur-keuze-stress, haha.


Dus voor Muis Pien keek ik af bij AK-athome. Geweldige kleurrijk blog! Ik hou ervan..
dus toen ik deze deken zag, dacht ik; met die vrolijke kleuren ga ik eens werken!


Ik vind hem zelf een beetje 'mwa' geworden.
Vind het leuke kleuren, maar toch niet die van mij, haha.



Patroon: Muis Pien

3 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden en de kleurcombinatie is superleuk. Een echte voorjaarsmuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over kleuren moet je niet te veel nadenken. ;-) Pien is supermooi geworden. Ik vind vooral haar gekleurd oortje super schattig. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m super leuk geworden in de kleuren. De kleur-keuze stress herken ik wel een beetje, ik vind het lastig voor te stellen hoe het gaat worden als het af is.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)