zaterdag 2 april 2016

Gonnie het gansje


Mijn jongste dochter kreeg op de peutergroep een tas mee om wat boekjes thuis te lezen,
in de tas zat een boekje over Gonnie.. en wat helemaal fantastisch was, was dat er een knuffeltje van Gonnie bij zat!



Verdriet was dan ook groot toen Gonnie terug moest naar de peutergroep. :(

Ik heb gezocht hier in de buurt naar een Gonnie..maar uiteraard niet te vinden. Tot ik op een fb haakgroep een link zag naar een patroon van Gonnie!



Liv is weer helemaal gelukkig, dat snapt u wel ;)



Patroon:Gonnie het Gansje

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je dochter weer helemaal blij is!!
    Super goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)