zaterdag 18 oktober 2014

Kraamcadeautjes

Half september ben ik voor de 8e keer tante geworden!!
En deze keer van een jongetje; Jay!

En natuurlijk moeten daar cadeautjes voor komen!

In een letterbak stopte ik allerlei stoere kleertjes, een wagendekentje, een tutteldoekje en een badeend

Kleertjes van Prenatal

En om het af te maken haakte ik een mini vlaggenlijntje voor op de letterbak.
Altijd leuk om later ergens te gebruiken.


En natuurlijk hoort er een groot haakproject bij;
Beer Bram (van Stip&Haak)

Ik had dit mooie garen (Bravo,nr 2) al een hele tijd in huis..
voor als ik ooit een beer zou haken.


Wat is nou een betere gelegenheid dat een geboorte?
Precies ;)

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel zo bij elkaar!! En 8x tante, heb je er bij allemaal zoveel werk van gemaakt?!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof idee, zo'n mooi gevulde letterbak!!! En dan nog zo'n allerliefste beer... prachtig en origineel geschenk!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kraamkado's en supergaaf zo op deze manier kado gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd tante...
    wat een leuk cadeautje...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)