zaterdag 11 oktober 2014

Kater Theo en muis Fiep

Soms gaan momenten hier in huis zo snel..dat ik geen tijd heb om mijn camera te pakken..en dus maar snel mijn telefoon pak en erachter ren.. en dat was met de volgende foto's niet anders..



Een paar avonden had ik aan Kater Theo (van Stip en Haak) gewerkt..
en trots zat ie te pronken met zichzelf op onze ladder.

Liv had hem gespot en riep enthousiast; poesssss,poessss, POESSSSSSSSSSSSSSS!!

Dus dan kun je maar beter snel op staan om die poes te gaan pakken... ;)


Eenmaal in haar handjes, nam ze een spurt naar buiten.. Kater Theo in de houdgreep
*Heeeelppp...hoor je hem denken*



En dat was niet geheel onterecht, weet je.
Liv was van plan om Kater Theo aan de hondjes van de buren te geven..

De hondjes vonden het een prima idee,
en blafde terug naar Liv dat ze Kater Theo wel wilde hebben als speeltje..


Maar Liv vond Kater Theo te lief om weg te geven.. en ze gaf hem een dikke kus.
*mwaaaaa*



En toen was het, het oude riedeltje.. daar lig je dan,verlaten en alleen.
De lol is er vanaf, speeltijd is over..
Arme Kater Theo..




Gelukkig wilde grote zus Faye nog even met Kater Theo en muis Fiep spelen..


Nu zit ie dan weer veilig op ladder.. samen met zn maatje muis Fiep..
Gelukkig maar.. ;)

4 opmerkingen:

  1. Hihi... leuk verhaal van je superleuke knuffels!! Fijn!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gehaakt! En toch leuke foto's hoor. Bij mij schiet dat er wel eens over :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat issie leuk....
    ooit moet je me dit toch eens leren hoor.. (als ik tijd over heb)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)