zaterdag 1 juni 2013

WIP: Sjaal

Iets voor mezelf haken.. dat leek me wel een goed plan.. 
Maar wat?  Ik ben geen type voor half doorzichtige vestjes, of sokken, of mutsen.
Dan maar een sjaal.. maar recht-toe-recht-aan, is ook weer niet mijn ding..

Toen ik hier, hier en hier dus zulke mooie sjaals voorbij zag komen, wist ik meteen: dat ga ik doen!

Nee, ik heb geen idee wat er allemaal op dat Italiaanse blog staat..
maar denk je in dat een knappe Italiaan dat fluistert en ze kunnen me zelfs spruiten verkopen! Hehe..

Ik kocht een mooi zacht wolletje; Drops baby merino


Alleen al om hoe het bolletje is opgewonden, zo anders dan 'gewoon' haakgaren..
Nu heb ik echt het idee dat ik een echt wolletje gekocht heb..
gaat weer nergens over natuurlijk..


De basis is simpel; een halve granny square.



Na een paar uurtjes was het enige bolletje baby merino dat ik had gekocht voor deze sjaal op,
en ben ik inmiddels ongeduldig aan het wachten op de postbode voor de rest van de bolletjes.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, wat voor je zelf maken !!!!! En een sjaal kan je nu wel gebruiken hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)