dinsdag 28 mei 2013

3 jaar!


Vorige week vrijdag werd onze oudste dochter 3 jaar!

Drie!

Zoiets als.. een eeuwigheid geleden liep ik nog met een bolle buik, met háár erin!

En omdat je bij je derde verjaardag best wel kunt helpen,
liet ik haar de stempelafdrukjes voor de uitnodigingen inkleuren..
Je peuter, 14 keer hetzelfde laten inkleuren,
terwijl de kaarten gisteren al op de bus hadden gemoeten..

Slecht idee.. 
maar het is gelukt, en ze gingen nog voor jaar verjaardag de deur uit.. 



Bij een Woezel en Pip uitnodiging, hoort ook een Woezel en Pip taart.
Nu zeg ik steeds dat ik niet kan boetseren,
en dat zeg na deze nog steeds.. ze lijken erop en dat is alles.

(En als je zeker weet dat je gele kleurstof hebt, kijk het dan toch na.. want oranje kleurstof, maakt géén gele Pip)

Kind vond hem geweldig,
daar doe je het voor :)



De cupcakes werden door mijn man versiert
roze én vlindertjes!


Wat kun je nog meer wensen als vrouw? ;)



4 opmerkingen:

  1. En de taart was heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan, en Faye natuurlijk ook !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is toch hartstikke leuk geworden. Gefeliciteerd alvast. Hier wordt mijn meisje in okt 3 jaar. Inderdaad, veel te hard gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke uitnodigingen..
    en die woezel en pip kunnen er echt wel mee door hoor..
    en dat dat oranje is ziet geen enkele kleurenblinde..

    Nog van harte met je kleine grote meid..

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)