zaterdag 2 maart 2013

Valentijnskaartjes


Ooit opgevallen dat ik altijd hopeloos achterloop met het plaatsen van blogberichten?
Nee? Mooi zo.. dat is dus niet..altijd.. ha!


Omdat kaartjes vaneennietnadertenoemengrootbedrijfspeciaalinkaartjes kopen niet in mijn aard ligt, moet ik zelf aan de bak. Samen met mijn peutertje ben ik een middagje gaan knutselen en kwamen er deze kaartjes uit..

Voor Liv



Voor Faye



Voor mijn mannetje



En Faye maakte dit meesterwerk voor papa



Op Valentijnsdag zag onze woonkamerdeur (waar de linten van de geboortekaartjes nog hingen) er zo uit;

En deze kreeg ik;

Zijn állerliefste vrouw, soort van, mij heeft er meer en laat me dat bij deze weten ;)

Maar goed, ik ben de allerliefste.. .. 

Dus.


1 opmerking:

  1. Nee hoor valt me helemaal niet op, valt het jouw bij mij op LOL...
    Ik vind valentijnskaarten vreselijk om te maken, maar deze zijn eigenlijk gewoon super gaaf !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)