donderdag 14 maart 2013

Als de lente niet maar mij komt..

..halen we hem gewoon zelf in huis!

Ieder jaar koop ik ze, Narcissen.. Hyacinten eigenlijk niet.. vind ze stinken, haha.
Maar Narcissen hebben toch wel iets.. als je door de stad rijd en ze hebben ze her en der geplant en komen uit.. ziet het er zo vrolijk uit!
Ik hou niet van geel.. maar bij Narcissen en Pasen, mag dat :)

En mooie roze tulpen.. wist je dat je met tulpen echt geweldige dingen kunt doen?
Niet alleen met tulpen, maar met zo veel bloemen..
Ik kom helaas nooit verder dan ze gewoon in een vaas zetten..
Kijk hier maar eens.. zo gaaf!

En een paar takjes Kersenbloesem.. ik mag van mijn man geen echte bloesem in de tuin planten (geeft een rotzooi als hij uitvalt)..dus dan maar zo. Gelukkig heeft onze overbuurman een bloesem in z'n voortuin staan.. toch genieten van de boom, zónder de rotzooi :)



3 opmerkingen:

  1. Gezellig..
    Ik wilde het eigenlijk ook doen, maar wacht wel tot we terug zijn van vakantie..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer gezellig uit buuf !! Ik vindt hyacinten juist HEERLIJK ruiken ....... zeker die blauwe, mmmm

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)