vrijdag 16 november 2012

Nieuw blog

Niet nieuw in blogland; maar wel iets anders voor mijn doen!
Na jaren een scrap-blog gehad te hebben, wil ik een nieuw plekkie waar ik allerlei hobby's die ik uitoefen kan plaatsen.. en alle ongein, foto's of privédingen. Dus werd het tijd voor een nieuw blog en nieuwe naam: Coco Belle.

Ik merk toch dat de drive om dingen af te maken soms wel eens mist.. of nou ja.. eigenlijk altijd wel.. zeker als het omvangrijke projecten gaat. En dan is het leuk als je een stok achter de deur hebt.. of in dit geval; een blog op het internet. Zo voel ik mij een beetje "verplicht" om af te maken waar ik aan begonnen ben.. en misschien dat mijn man dan ook een idee krijgt dat ik daadwerkelijk iets doe in plaats van alleen maar hobbymateriaal kopen en het in mijn hobbykamer stouwen.

Soms kom ik ook tutorials tegen op internet, die ik dan gebruik om iets te maken.. waarvan ik vind dat het niet klopt.. of een verandering kan gebruiken..ook dat wil ik delen..want elkaar helpen met je hobby is het allerleukst!

Ik zou zeggen; pak een kop koffie en wat lekkers en leun achterover om bij te lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)