zaterdag 24 juni 2017

Strandtas!

Ik ben hou van die vrolijke ibiza stijl, felle kleurtjes, kraaltjes, tierelantijntjes..
Helemaal mijn smaak!
Dus toen ik bij dekringloop een kleine strandtas tegen kwam, wist ik meteen wat ik er mee wilde maken

Deze tas scoorde ik bij de kringloop;

Wat garens en kraaltjes uitgekozen;



Een proeflapje voor de steken en kleuren:



De rand is af.. vind hem nu al gaaf!



Maar er moest wel meer bij!




En kwastjes!



En zo is hij af! Ik vind hem echt super! *verliefdkijkt*



En op het strand deed ie het ook helemaal prima!


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je die heel mooi gepimpt! Supermooi om het strand mee op te gaan...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)