zaterdag 6 september 2014

Rada de regenboog rat

Daar zijn we weer!!! Iedereen een leuke vakantie gehad?
Lekker veel tijd om te haken? Ik in ieder geval wel!


Heb gelijk iets moois om te laten zien..
 ik ben het voorbeeld tegengekomen op een FB haakgroep..(weet niet meer welke)
 en ik was op slag verliefd.. Zo gaaf al die kleuren!
Die moest en zou ik een keertje maken...

Dus hier is; Rada de regenboograt!


De meisjes zijn er weg van.. ze ontdekken steeds nieuwe kleuren
en vinden het geweldig om met haar te spelen..

Maar deze keer is het haakwerk echt van mij, hihi.


Kleurverloop: Bij interesse wil ik wel posten bij welke toer ik steeds van kleur heb gewisseld

15 opmerkingen:

  1. Die is lkkr fleurig, leuk zo met die regenboogkleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi, zo'n vrolijke kleuren!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk daar wordt je gelijk vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet die er gezellig en vrolijk uit. Super gedaan hoor 💗💗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk.... een complete kopie van mijn pop die ik klaar had op 4 mei.
    Het enige wat anders is is de bloem op het hofd.
    Jammer dat je niet even mijn naam erbij vermeld, is wel zo netjes lijkt me.
    De pop is te zien op mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/CocoZibeads

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je reactie een beetje agressief.Ik vermeld áltijd waar ik mijn ideeën vandaan haal, en in dit geval wist ik het niet meer. Je eerst geplaatste berichtje was een stuk aardiger.. dan had ik nog willen vermelden waar ik het idee vandaan had. Maar als je zo begint, dan doe ik dat niet.

      Verwijderen
  7. Mooi gedaan, daar zullen je meisjes zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de pop geweldig!! ik zou graag weten bij welke toeren je van kleur verandert. je blog vind ik ook heel mooi, groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n Lalylala met allemaal vrolijke strepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so lovely...the colours are great!!...I have tomake one for me, too....thank you for the inspiration!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Me encanta!!!! Me pasarían el patrón por favor si alguien la hizo. Mil gracias

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)