zaterdag 31 mei 2014

Tasje

Toen ik het 'Garden scene'-tasje van Vendula zag, wilde ik hem meteen maken!
Ik ben echt groot fan van haar werkjes en kleurgebruik.. dus ik nam haar kleuren over.
Beter goed gejat dat slecht verzonnen.. ;)

In een avondje was het tasje klaar en nog een middagje voor al de kraaltjes.



Faye had halverwege het haken besloten dat het haar tasje is, dus heb ik dat maar zo gelaten.
Hoe serieus wordt je als volwassen vrouw met een klein tasje genomen? ;)



Maar er bleek nog een fan van het tasje te zijn..
de kleinere mini-me vond hem ook helemaal geweldig!




Nog voor ik scherpe foto's kon maken, was het tasje al gejat en omgedaan.
Trots liet ze hem zien, maar rende toch maar snel weg toen ze dag dat ik hem nog even terugwilde..



Snel nog maar een tasje voor Liv maken!




1 opmerking:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)