zaterdag 3 mei 2014

Dibbes de (regenboog) draak!

Onze oudste dochter zit in een draken en dinosaurussen-fase.
Ze zeggen dat het over gaat..
Toen ik hoorde dat ik in verwachting was van een meisje, zag ik tutu's en barbie's voor me.. en vooral veel roze.


 Maar nee.. het kind vind alles leuk wat met draken en dino's te maken heeft.
Vraag haar naar een soort dino en ze kan je er alles over vertellen... neem je haar mee naar een dino tentoonstelling.. dan schreeuwt ze het hardst welke soort dino je ziet.


Dus dat ik een draak zou haken was een kwestie van tijd..
maar niet die enge figuren die ze zelf aanwees.. maar een beetje meer mijn stijl...
en dat is duidelijk Draak Dibbes (uit; Amigurumi & More)!

Dat schattige kopje dat hangt.. die kleine oogjes..


Deze was wel leuk om te maken... en Faye wilde ook haar eigen stempel erop drukken; dus ze koos voor regenboogstekels. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.. ;)

U bent hier getuige van de liefde tussen een kind en een gehaakte draak;



Let u vooral op de liefdevolle manier waarop de draak wordt vastgehouden..



Ik zeg niks meer..




Kijk eens hoe gaaf! Frau Antje staat in de spotlights!

3 opmerkingen:

  1. Draakje Dibbes ziet er geweldig schattig uit en je hebt me laten lachen met je blog 'commentaar'op je dochter alias Frau Antje...ha,ha,ha...LOL en een leuke meid om te ine,zeker zo met zo'n Dibbes samen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT GEWELDIG !!!!!! Hij is echt leuk, en tja regenboog kleuren ....... dat kan niet missen :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's van je dochter samen met Dibbes.
    Leuk dat ze gekozen heeft voor leuke gekleurde steken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)