woensdag 23 april 2014

Trouwkaarten

Voor een vriendin die in mei gaat trouwen maakte ik haar trouwkaarten...
De wens was een witte kaart, met donkerpaars.. en niet te veel gedoe..
Na wat voorbeeldjes opzoeken en maken; hadden we dé kaart.. helemaal hun smaak!



80 stuks stonden er op het lijstje..



In mijn hoofd was het appeltje-eitje.. maar in de werkelijkheid was het uitstansen, uitdrukken en opplakken van de bloemen op de voorzijde een *piep*werk.. en ben ik dan ook heeeeeeeel blij dat ik een andere vriendin had met het engelengeduld die dit werkje voor me heeft overgenomen
-Bedankt Daan *smak*!-


De binnenkant.. even de boel wazig gemaakt.. ;)


En zo zien 80 kaartjes er dan bij elkaar uit;

Het bruidspaar was heel erg tevreden en de reacties van de gasten zijn ook erg leuk!
Ben blij dat ik iemand heb kunnen helpen mooie kaartjes te maken voor hun trouwdag!
Tot 9 mei Suus!.. dan ga ik jullie eens mooi op de foto zetten ;)

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi zijn ze geworden.
    Kan me goed voorstellen dat het helse klus was om er 80 te moeten maken.
    Fijn dat je vriendin wilde helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eens 20 uitnodigingen gemaakt en was het toen al bue... Maar 80 dat lijkt me echt heel veel! Voor het bruidspaar en jij alvast een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn er echt superblij mee!! Heel erg bedankt Natalie en Daan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)