zaterdag 12 april 2014

Cadeautjes

Voor de verjaardag van mijn tante heb ik wat hangers gemaakt voor aan een tak in haar slaapkamer..
De wensen waren; een beetje wit, taupe, brocante..hangertjes, hartjes, vogeltjes, uiltje.

En dat was het... heerlijk als je zo duidelijke omschrijving krijgt van wat mensen willen, haha.

Maar het is gelukt!

Allereerst het kaartje voor haar verjaardag;


En het uiltje

Patroon; Vendulka

Het hartje

Stempels: Eline Pelinkhof

Sleuteltje

Patroon; boek:Stijlvol haken van José Bianca

En een spoeltje!

Dit vind ik echt een schatje geworden!

Ik kon geen duidelijk patroon vinden, dus ik heb er zelf een gemaakt..
Bij interesse wil ik het patroon wel even uitschrijven... dus laat dan even een reactie achter :)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je gemaakt voor je tante, daar zal ze heel blij mee zijn! Zo leuk, het Vendulka-uiltje in brocante-stijl. Ik heb er ook al eens één gemaakt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that crochet owl - Your Aunt is very lucky.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)