zaterdag 22 februari 2014

Taart voor mijn kleine meisje

Natuurlijk moest er ook een taart gemaakt worden voor de eerste verjaardag van Liv

En absoluut dat er geen sprake is van uit handen geven.. ;)

Ik had het even gehad met alle 'kinder'taarten en wilde iets straks, met veel roze. Ook om alvast een beetje wat technieken te oefenen voor een bruidstaart die ik later dit jaar mag gaan maken.



De taart was als volgt gevuld;

1. Bosbessenjam met witte praline bonbonblocmousse
2. Dame blanche mouse met witte praline bonbonblocmousse
2. Dame blanche mouse met melk praline bonbonblocmousse



De borden werden nog net niet afgelikt..

... of dat is stiekem gedaan doen ik niet keek.. die kans zit er heel goed in..
aangezien ik zelf liever de vulling had opgegeten ;)



Bij Liv smaakte hij ook heel goed.. want zij kreeg haar eigen meptaartje!



Smaakt naar meer... dit soort strakke taarten zijn echt mijn ding.
Ik hou wel van less is more.. ;)

2 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)