zaterdag 25 januari 2014

Twee keer hetzelfde!?


Ik hou er eigenlijk niet van om twee keer hetzelfde te moeten doen. Zo vind ik het bij knuffels haken enorm vervelend dat er altijd twee benen en twee armen zijn.. want; dubbel werk.

En toch was het deze keer geen probleem.. voor mijn buurvrouw haakte ik het filet gehaakte sjaaltje dat ik hier al eens liet zien, gewoon nog een keer.. maar dan in haar kleuren.
.
En die kleuren.. dat maakte niet uit.. alles is goed, als het maar knalt..



.. nou dat lijkt me een geslaagde missie ;)

Patroon uit het boek "Haken en kleur"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)