zaterdag 11 januari 2014

Een jaar vol mogelijkheden..


Hallo lieve bloglezers!
Allemaal leuke feestdagen gehad? Ik heb direct maar de gelegenheid aangegrepen om een paar weekjes pauze te nemen.. en ik moet zeggen.. dat was heerlijk! Ik heb lekker kunnen hobbyen zonder 'werkdruk' van een cadeautje dat af moet voor een verjaardag, of een blogbericht dat online 'moet'.

Voor dit jaar wil ik mezelf geen grote druk opleggen van dingen moeten, want dan ga ik onbewust in de ankers als een koppige ezel en dan komt er niks meer van. Maar een kleine stok moet iedereen wel achter de deur hebben... dus hier die van mij;

* Ik wil een deken maken, voor mezelf. Ik zit te denken aan de CAL die nu razend populair is in blogland. Een deken met verschillende steken.. één jaar lang. Klinkt goed he?

* Ik wil meer foto opdrachten plaatsen op dit blog. Ik mag geweldige mensen op de foto zetten voor mijn werk.. ik geniet daar zo van. En dat wil ik met jullie delen.

* Proberen wat meer persoonlijke blogs te plaatsen. Ik vind het altijd leuk om te lezen wat iemand doet, naast het hobbyen.. dat ik het wel fair vind als jullie ook mijn little dirty secrets te lezen krijgen ;)

* De website van mijn webwinkel on air gooien.

* Weer gaan scrappen. Faye heeft twee dikke albums vol.. en Liv nog helemaal niet. Er zijn zoveel mooie dingen gebeurd in het afgelopen jaar.. dat moet ik allemaal nog vastleggen.

* En misschien wel het belangrijkste; minder 'moeten'.
"Do all things with love".. kan alleen als je er plezier in hebt.. en dat wil ik dit jaar terug krijgen. :)

Dus in het kort;
- Deken maken *mee begonnen*
- Foto opdrachten plaatsen *staat ingepland*
- Personalisatie van dit blog *mee bezig*
- Webwinkel online *gaat niet meer door*
- Scrappen
- Plezier hebben in wat ik doe

Klinkt simpel.. en we gaan het over een jaar zien ;)

Doen jullie dit jaar aan voornemens? Op zowel persoonlijk vlak als creatief?

2 opmerkingen:

  1. heel veel succes, lijkt me wel genoeg voor een jaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat er wel een paar wensen gaan uitkomen!
    x san

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)