maandag 10 december 2012

Nekjes luvv

Met het papier waar ik het eerder over had, (My Mind's Eye - Follow your heart - Be happy) maakte ik ook wat layouts over mijn meisje.Bij ‘Nekjes luvv’ gebruikte ik een foto van het kuiltje in Faye’s nekje..waar nét een klein plukje haar heel eigenwijs blijft zitten.. vind dat er zooo schattig uitzien.. dat ik altijd eventjes moet kroelen met mn vingers met dat plukje, haha. Ach.. de ene mama heeft iets met buikjes of voetjes zeggen we dan maar he.


Ik gebruikte zoveel mogelijk van het ‘honingraatpapier’ (daar kocht ik eigenlijk de hele papierlijn voor) en maakte de rest op met wat restjes papier, bloemen en tekstjes.

Materialen: wit cardstock,
My Mind's Eye - Follow your heart - Be happy, distress ink ‘pumice stone’, witte bloemen, Slice voor de titels, blingblingsteentjes en een randpons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)