zaterdag 4 november 2017

Herfstkrans

Ik werd in de supermarkt aangesproken door een vrouw 
die mijn fiets herkende (staat standaard voor ons huis).


En ze vertelde dat ze de gehaakte raamdecoratie per seizoen of feestdag altijd zo leuk vind! 



😁 werd er helemaal vrolijk van!


En ik besefde me ook dat de zomerdeco wel weg kon.
🤣


Dus besloot ik maar een herfstkrans te haken....


zo leuk om met al die verschillende kleuren aan de slag te gaan!




Geinspireerd door de herfstkrans van Attic24

1 opmerking:

  1. Leuk!!! Ja, de kransen van Attic24 zijn heel inspirerend hé. Lijkt me toch wel heel veel werk ook. Fijn dat je nu weer een kunstwerkje aan het raam kunt hangen en wat een leuke reactie in de supermarkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)