zaterdag 7 november 2015

It's a fox!

Een vosje haken stond al heel lang op mijn lijstje om nog eens te haken..
maar ik kon niet kiezen uit het garen dat ik wilde gebruiken..
iedere kleur was het nét even niet..


Tot ik ergens een vosje tegen kwam gehaakt ik Stonewashed.. en dat was precies wat ik zocht!



En toen ik mijn vosje af had,wilde mijn vriendin er ook één.
Weet je nog, die van de verschillende tinten bruin?



Ze wilde natuurlijk geen oranje, maar haar eigen kleurtje.. en ze koos okergeel uit.



Dus nu hebben we twee vosjes..



een oranje en eentje met geelzucht, hahaha (sorry M. ;) )

Patroon uit boek; Wilde dieren haken van Vanessa Mooncie

7 opmerkingen:

  1. Dan heb je hem misschien bij mij in stonewashed gezien ha ha...ik haakte deze in exact dezelfde kleuren meer als n klein jaar geleden voor t zoontje van onze thuiskapster als kraamkadootje...echt toooo cute in deze kleur/garen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn ze leuk! Prachtig gehaakt, tof hoe je de ogen gemaakt hebt bij het oranje vosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, zou je dit voor mij ook kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Natuurlijk! Je mag me even een mail sturen op info@tantenaat.nl, dan bespreken we het via de mail verder :)

      Verwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)