zaterdag 17 mei 2014

Moederdag


Dit jaar was het noeste arbeid op moederdag voor mij.. 
ik  moest een taart maken voor mijn man.. en hij zelf was naar een voetbalwedstrijd..
dus verder hebben we er niet veel aan gedaan..

Ik werd wel heel erg verwend met een ontbijtje op bed *hallo kruimels*,
 lieve cadeautjes en mooie tekeningen.

Voor onze moeders heb ik dit haar iets gekocht voor in huis en dat natuurlijk weer opgepimpt..
Ja..hoe kan het ook anders?

Voor mijn schoonmoeder kocht ik dit broodplankje met een recept voor appeltaart erop,
en daarbij haakte ik een klein appeltaartje om eraan te hangen.

(Patroon uit; High tea haken van Christel krukkert, het koekje met jam)
Voor mijn moeder kocht ik dit bord.. zo schattig..
en daarbij haakte ik natuurlijk een hartje;

(Patroon van AterG)

2 opmerkingen:

  1. Prachtige cadeautjes. Dat appeltaartje... ik zag hem eerst in een flits en dacht dat hij echt was!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee dat appelaatrtje bij het recepten broodplankje!Ook je geschenk voor je moeder is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)