vrijdag 13 december 2013

Sjaaltje


Het is er eindelijk van gekomen! Ik heb iets voor mezelf gehaakt..
.. komt dat anderen bekend voor?
Altijd maar bezig voor anderen? Ik doe het met alle liefde.. maar mezelf vergeet ik wel eens :)



Toen ik in maart hoorde dat één van van mijn favo bloggers een boek ging uitgeven, wist ik dat ik hem moest hebben! Het wachten was tot oktober..ik bestelde het boek en werd overspoeld met ideeën en inspiratie!

Mijn favoriet is toch echt wel het vliegengordijn en het filet gehaakte sjaaltje..
maar dan in mijn eigen kleuren..



Het haakt snel weg, en voor je het weet is je sjaaltje af!
Smaakt naar meer dus!


Patroon: Haken en Kleur
Garen; Phildar cotton 3, Oeillet 2 bollen
Scheepjeswol Larra, lichtroze, 1/2 bol.
Restjes rood en wit

2 opmerkingen:

  1. hoi,
    Wat leuk, ik haakte deze ook in roze, zacht acryl garen gebruikt, met een grijze rand. Ik haakte het zonder de lieve bloemetjes. Staat binnenkort op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook weg van dat vlieggordijn, ooit he...
    Sjaaltje ga ik me ook een keer aan wagen, hij is super in deze kleur...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)