zaterdag 11 maart 2017

Sneeuwvlokken slinger


Ik zag op IG mooie gehaakte sneeuwvlokken voorbij komen,
simpel maar doeltreffend.. (zeker in de kou waarin ik dit nu typ.. 24 januari, -3 vandaag)



Ik had eerder een mooi garen op de kop getikt (eurootje!!) bij de kringloop;


Ik had geen idee wat het precies was,
maar ik dacht dat het wel dienst kon doen als meehaakdraadje



En de sterren zijn zo leuk geworden!



Er is in de oranje ster weleen foutje ingeslopen..
dat krijg je als je aan het haken en Netflixen tegelijk bent..


Patroon: byClaire

1 opmerking:

  1. Leuk! Soms kun je echt fijne garens ontdekken bij de kringloop hé.
    Intussen is het hier ( Vlaanderen, België ) vandaag eigenlijk boven de 10° en de zon schijnt, dus voor mij hoeven er geen sneeuwvlokken meer te komen, hihi. Maar zo'n slingertje mag altijd!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)