zaterdag 24 september 2016

Krukje en slingertje

Bij ons in de wijk was er een poosje geleden een rommelroute,
je mag dan voor je huis, je zooi verkopen.
Heerlijk! Lekker in de buurt een beetje snuffelen.



Een vriendin zat er ook, en die wilde ook van haar zooi af..
zo ook een krukje.. ik heb er al honderden, dus ik hoefde hem niet..
maar ik kreeg hem toch mee ;)



Dus ik zou hem dan wel opknappen voor hun zoontje



En omdat ik natuurlijk niet met lege handen voor zn zus aan kan komen..
een slingertje met haar naam! :)

  









1 opmerking:

  1. Hihi, wat leuk! Mooi, die blauwschakeringen...
    En lief van de slinger, die is trouwens ook heel mooi geworden!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)