zaterdag 23 mei 2015

Traktatie voor Faye

Morgen word Faye 5 jaar! Vijf jaar alweer!
En deze hele week is een beetje een feestweek.
Donderdag was haar laatste dag op school deze week, dus mocht ze trakteren!


Ze trakteerde kleine potjes, gevuld met manna.
Met op het potje een mooie sticker,
en op het dekseltje een schattige cupcake.




De kindjes vonden het prachtig! (Die denken nu dat ik kan toveren, haha)




En Faye vond het heerlijk om in het middelpunt te staan.



Ik zeg; geslaagd feessie!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, zo'n versierde potjes. Kunnen de kinderen nog gebruiken, als het leeg gesnoept is!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een heel werk geweest. Maar zeker de moeite waard denk ik als je die blije gezichtjes dan ziet. Het ziet er ook super mooi en gezellig uit. O ja proficiat met je grote dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zien ze er leuk uit! Heerlijke potjes!
    Een leuke dag gewenst voor de jarige!
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ontzettend leuk! En een aardig klusje denk ik? :) Heb je het patroontje zelf verzonnen?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)