zaterdag 7 februari 2015

Olaf

Momenteel echt een rage onder kleine kids.. de film Frozen. Ook mijn dochters zijn verslaafd aan de film..en ik hoor regelmatig zinnetjes als; "neeeheeee...ik heb je bevriest, en bevrieste mensen, kunnen mij niet aanvallen jaaaaa!!".



Net zoals mijn dochter is ook nichtje Z, gek van Frozen..dus het verzinnen van kerstcadeautjes was niet heel moeilijk.. de meisjes kregen een eigen Olaf!



Ik had enorme lol bij het maken.. je ziet het figuur bij iedere stap tot leven komen. De meisjes vonden hem in ieder geval leuk!

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!! Mijn oudste (een jongen) vindt frozen ook helemaal het einde :). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt. Hier hebben ze vast plezier van..

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan meid !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)