zaterdag 23 november 2013

Sint 2013

Als iemand goed meedoet met Movember, dan is het de goedheiligman,
welke al een week in het land is,
en vandaag aankomt in het mooie Goes.

Zoals alle eerdere jaren heb ik ook dit jaar de boel weer versierd. Eigenlijk is de Sintversiering pas sinds 2010.. eerder hadden we geen kindjes en vond manlief het nogal vreemd als ik dan het huis wilde versieren. Net zoals met alle andere feestdagen trouwens... maar nu er kinderen in mijn huis wonen kan ik rustig een slinger met 'Welkom Sint & piet!' ophangen zonder raar aangekeken te worden.



Vorig jaar maakten Faye en ik een vlaggenlijn en grote gezichten voor het raam. Dit jaar wilde ik iets haken.
Ik had mijn zinnen gezet op de Stoomboot van Christel Krukkert, die ik HobbyHandig nummer 170 stond.
(Inmiddels staat ie ook op haar website..had ik dat eerder geweten....dan had ik niet zo hoeven zoeken)



Ik heb één advies voor iedereen die nu denkt; "Gaaaaaaaaaaaaaaaaf die boot".

Niet aan beginnen. Nee, ook niet door de zure appel bijten.
Ik ben in AUGUSTUS begonnen.. en ik haak best snel.. maar wat een werk was deze boot.



Ik vrees dat je al verkocht bent hè?

Je gaat je wagen aan de stoomboot...



Nou ja.. hij is het werk wel waard.. Succes! ;)

3 opmerkingen:

  1. Kinderen of geen kinderen, het is een feest voor iedereen!
    je hebt de boel mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk hoor buuf !!! Ziet er weer gezellig uit :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou niet aan beginnen, als ik nu begin dan heb ik hem toch volgend jaar wel af ;)
    hij is gaaf !! Sinds de jongens hier groter zijn versier ik niet zo veel meer....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)