donderdag 21 februari 2013

Boeddha wijsheden

Ik haakte een Boeddha.. voor de zomaar :)
 De quote van Boeddha, zag ik voorbij komen op facebook en ik wist meteen; deze quote moet ik onthouden! (Zijn al die like en share berichtjes toch nog ergens goed voor!!)

Het patroon en meer foto’s vind je hier

Zit wel een enorm verschil in de voorbeeld boeddha en die van mij, haha.. die van mij heeft een plofkop, kijkt chagrijnig en heeft een afwijking aan zn oorlel. Maar verder vind ik hem wel goed gelukt.. voor zo ff een uurtje aan de haak tussendoor :)

1 opmerking:

  1. Hij is best goed gelukt hoor , ik heb er ook eerst een paar gehaakt voordat ik tevreden was. Gr. Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)